poniedziałek, 30 lipca 2012

100 Postów

Jak zaczynałem tego bloga to nie miałem pomysłu co na nim będzie ale miałem potrzebę.  Potrzebowałem zapisywać jakieś memy które wynikły z przemyśleń. Jakieś dostrzeżone wektory zdarzeń. Ciekawe materiały z netu. Lubie sobie zanurkować w cyberprzestrzeń zgłębiając jakiś temat a później mam problem ze znalezieniem tych samych materiałów źródłowych.
Po 100 postach dalej trzymam się tego kursu choć aby nie wypalić się i aby nie pisać głupot ograniczyłem się do standardowego 1 postu na tydzień.
Z rzeczy do zrobienia widzę potrzebę tagowania postów.
Na koniec coś na ożywienie postu i trochę edukacji bo sam z ogonkami często nie pisze.



Stary klip co widać po użyciu takich zwrotów jak "gg" i "outlook" bo kto teraz w domu używa klienta pocztowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz